Hejhej ! ♥ ( Bilder )

Hejsan allihoppa :)♥

Idag har jag vart i skolan .. Ganska tråkigt faktiskt .. Men det var roligt att ha hemkunskap än att va i klass rummet hela dan ;)<3

Aja sen gick jag o Maja till bibblan o såhär ser hon ut :  Du är så söt maja :)


Aja och när vi vah på bibblan så var vi bara inne på datan sen åt vi candy ;)<3

Men nu kmr 2 bilder på Maja o mej :)


 Det här är maja o jag på jojjos fest :)

 Här oxå .. Fast jag var inte berädd xD

 

Och här kmr det lite bilder på maja idag :

 

 MV :)

 Driv bild :]

 Och här ramlade maja xD<33

 haha ;D

 Thihi .. Maja skulle sätta upp sin lugg <3

 hehe =)

 Söt vah ? ;)<3

 Maja hoppade i luften =D<3





Men det var allt för idag så Byebye :)





Glitter Words

 


Kommentarer
Postat av: lilli

ja såg nt att det var du på headern XD.

aja tänkte bara säga det pusspuss

2010-03-29 @ 19:31:38
URL: http://liillliiz.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja ibladn är det riktig drygt ;D

2010-03-30 @ 13:51:23
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0